Allmänt ont i kroppen

Idag har det blivit endel virkande på min matta..inte konstigt man får ont lite överallt.
Den är tung och otymplig.
Har hunnit repa upp den 2 ggr så detta är 3.dje gången jag virkar på den nu...ha ha!
Först virkade jag den endast med fastmaskor runt varje varv med slang. 
Tyckte den blev sååå liten. 
Så jag fick tipset att virka med halvstolpar el stolpar
Så jag repade upp och virkade stolpar. jo nog blev den liiite större och fick även till början bättre.
Men va endå inte nöjd. 
Så jag repade upp den och la in ett varv med bara tygtrasor
Så varannat varv är ljusslang och varannat bara trasor. 
Den blir sååå mycket bättre nu! Och dessutom större! Så jag tror absolut att den skulle kunna bli så pass stor att den funkar under vardagsrumsbordet :-) 
 
Före: (med ljusslang varje varv)
 
Efter: (med varannat varv slang och varannat bara trasor) 
 
Känns som den får ett bättre sken nu också, inte lika intensivt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennan

Hej! Loui går 15 timmars nu eftersom John inte jobbar just nu. Han är varslad och arbetsbefriad till mars, så han ska snart börja söka nytt och då kommer ju loui gå mer på dagis fram till sommaren. Men 15 Tim är gratis efter 3 år, det var en rolig överraskning :)

Svar: jaha..oj det hade jag missat. visste inte att han inte jobbade. usch va trist. jo det är riktigt skönt att man faktiskt får dom där 15 tim gratis. va inte så jätte länge sedan dom ändrade det :-)
The Black Widow

2014-01-31 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0