Snaart Ledig vecka :-)

I veckan har maken fullt upp så jag får nog Dejta "Breaking Bad" dessa kvällar. ;-) 
Är inne på 3:dje säsongen så jag har lite kvar att se. 
Kommer heller inte att vara speciellt social endå eftersom jag är ganska trött när jag jobbat dag.. 
Blir så sent innan man hunnit äta och får koppla av. Lååånga dar. 
 
I helgen gjorde jag första Ljusslinge mattan klar.
Den första jag började på får jag se när den blir klar...är ute efter en ljusslinga på 20 m. Men enligt Biltema säljer dom inte dessa nu, det är inte säsong för det :-/ 
Så ja....den får väl ligga halv färdig till nästa vinter. 
 
Här är illafall matten med den Blåa ljusslangen installerad och klar. 
syns MYCKET bättre när man inte har Spotarna i taket tända men då blev det typ kolsvarta kort ;-) 
 
Mysig hörna för väntande kunder, eller kompisar. Sitta och njuta av en kopp kaffe.
Skulle bara fått tummen ur och fixat tyg till den andra fotöljen så den blir snyggare ;-) 
 
Nä sessorna har somnat...dax för lite små plock i köket sen Breaking bad :-) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0