Suck suck och åter suck

Att allt ska ta sån J*VLA tid!
man undrar ju vad folk pysslar med.
Bil olyckan inträffade Onsdagen den 8 Maj (Idag 3 veckor sedan)
Bilen fraktades till Karlssons glas direkt.
Dom beställde ruta På fredagen (Torsdagen var ju en röd dag)
Rutan skulle komma en vecka efter, och det gjorde den, dom bytte ruta samma dag.
Den Torsdagen körde maken bilen till Verkstaden. Samma dag gav jag verkstaden Skade numret till mitt försäkrningsbolag.
INTE FÖRRÄN nästan 2 VECKOR senare får vi veta att vi mest troligt blir inlösta!
Blev blir för dyr att fixa! Vi måste köpa en ny bil!
WTF!!
Måste dom har så förb*nnat många dar på sej att räkna ut det?!?!?!?
Hade vi veta det tidigare hade vi ju för f*N redan fixat en ny bil!
Guuuud är arg jag blir!!
Och enormt Less :-/
 

Kommentarer
Postat av: Teres

Näe =( =( =( Ush vad arg man blir! Måste ni betala rutan nu också?! Eller vaddå?!?!

Svar: nä vi måste inte betala nåt..men vi får inte tillbaka bilen. vi får en summa av folksam istället. Men vill ju inte ha pengar, jag vill ha VÅR bil! Är ju ett h-vete att ge sej ut i leta bil marknaden :-/
The Black Widow

2013-05-31 @ 00:48:30
URL: http://www.myspysvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0