*hoppas hoppas*

Igår satt jag nog minst i 2 tim i telefonen.
Ringde 2 försäkringsbolag, bollade fram och tillbaka mellan div saker.
Som varför får vi ingen Hyrbil? Varför händer det inget alls? ?
Dom har verkligen NOLL koll!
Iallafall om kanske en vecka ...KANSKE nån från folksam ringer och erbjuder oss en summa för bilen...
KANSKE....så vi ska bara gå och vänta? och inte få veta nåt?
Jag hann prata med verkstaden och jag var nyfiken på att veta vad det är som kostar på repartionen.
Han rabblade lite snabbt att bara huven kostar 10 000:-
Och sen fanns det skador under. Hade blivit lite ihoptryckt under huven. Sen några fler saker som skulle fixas.
Ja så uppenbarligen är vår bil inte värt mycket.

En sak är säkert...efter hela denna historia är avslutad... byter vi försökringsbolag!
Detta är sista gången Folksam j*vlas med oss.
Kan säga att japp...dom HAR j*vlats med oss förut.....
Nåt tips på bra försökringsbolag? Mottages gääärna ;-)
 
MEN nu ska vi hålla tummarna..för ikväll åker maken och kikar på en bil.
HOPPAS HOPPAS den ser lika fin ut som på bilden.
Och TACK min Bror som offrar sej (med lite muta av oss) ;-)
att erbjuda sin assistans med körning dit och hem. Är ju trots allt en bit att åka.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dina försäkringar(hette förut piteortens försäkringsbolag)kan jag rekommendera, min sambo har dom på alla försäkringar och dom är verkligen super bra att ha och göra med =)

Svar: Tack för tipset :-) tror faktiskt det är det försäkringsbolag som maken funderar på att kolla upp :-)
The Black Widow

2013-05-31 @ 11:19:14
Postat av: Jenny Lind

Men gud vad jobbigt, vilken otur du har haft!
Vi har ju också krockat med bilen, det är verkligen inget skoj..

Svar: Ja huvva! Har verkligen inte varit nån rolig "Cirkus".Men hoppas verkligen vi hittat en fin bil nu :-)
The Black Widow

2013-06-07 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0