Hel omvändning

Dagen började med att cykla hem från jobbet i regn...yey
Men man är endå glad eftersom jag är ledig till Måndagkväll.
Träffade dessutom en kompis på vägen, bestämde att ses imorron! :-D
Väl hemma stressa och fixa lite inför kusin träffen 15 Juni.
Igår var nämligen sista dagen för att att meddela om dom kommer eller ej.
Och knappt hälften har hört av sej :-/
Så jag letade fram en massa tele nr och skickade sms.
Vet inte om alla fått sina mail eller "snigelbrev".
Så nu hoppas jag verkligen alla meddelar så vi kan planera.
Sen efter lunch hämta barn och besöka kompis.
Suuuper trevligt som vanligt!
men eftersom det blir endel barn tillsammans och jag tror ALLA var trötta så var väl ljudnivån kanske på "Topp" ;-)
Man blir ganska slut i huvudet..ha ha!
Men trevligt. Blev endel surr och virkning. Delning av mönster ;-)
Bl.a Detta söta med Ugglor jag fick av Bästaste Kusinen nån dag tidigare.... :-)
 
 
Kom hem och orkade inte alls laga maten jag hade tänkt. Adde åkte för att repa. Så jag hämtade Micro pizza och Gorbys ur frysen.
Ska värma, tar fram en tallrik..och jo vad händer.....
Elvinas Timmy lamm tallrik åker i diskhon och går sönder!
F*N  J*VLA SKIIIIIIIT!
 
 
ja vad säger man?!?
Sen efter det blev allt bara skräp...trötta barn...humörsväningar och bara blääääää.
Så nu väntar jag bara på att dom små ska somna sen ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och mysa ner mej i sängen med "Tabben"...kolla på ARROW.
 
Sessorna fick 2 Tidningar idag. Älva prenumerera numera på Monter High och första tidningen kom idag.
 
Hade köpt sen tidigare en Tingeling Tidning till Elvina så det skulle bli rättvist.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0