Klockan är 20:00 och jag vill sooova

Ja alltså detta med datorer i detta hus....*suck*
Det stationära krånglar. nyss köpte vi en ny skräm, funkar toppen..MEN nu krånglar musen (den är väääldigt gammal) och sen på toppen av det..nu går "skiten" inte ens igång!!Satt med Tabben och skulle skriva ett Mail men det BARA krångla. Så nu sitter jag vid Sessornas dator...*suck* INTE Riktigt det bekvämaste stället att sitta..men men.
Klockan är bara 20.00 men funderar STARKT på att gå isäng.
Sjuukt trött.
Känner mej alldeles varm i ansiktet.
Hade tänkt kika på ett avsnitt av Grey´s och ta en PW men jag orkar inte!
Blir nog ett glas vatten (törstig som en gnu) och sen göra mina 5 min PLANKA.....det kan jag bara inte skippa, gjort 2 veckor nu (duktiga jag) Och det känns att det inte är lika tungt mot slutet nu..så nog har man blivit starkare.
Är liiite sugen på att avancera upp kanske nån rep så det blir lite tyngre igen, får se.
 
Nä kör lite "Ego style" i slutet...
gillade hur bilden blev..blev stor fokus på linserna :-)
 
 
Fick ett infall att prova mina gamla "Labretter" i läppen...
men gud va jag INTE trivdes. Obekväma och inte alls roliga.
Nix ringarna i läppen åkte tillbaka dagen efter ;-)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0