"Gräs änka"

ja ha då sitter man här...
"Gräsänka"
Till troligtvis Fredagen, Hoppas på Torsdag men ser inte ut som det.
Känns ju LAGOMT surt.
Jobbat natt en HEL vecka och man knappt fått se varann så stickar Adde iväg och jobbar i Arjeplog.
*suck*
Men men bara att härda ut.
Jag slipper ju iallafall sova helt ensam.
Kör med samsovning, sessorna får sova hos mej ;-)
 
Imorron blir det lite handling och sen en ganska lugn dag.
Får se om det blir nåt kompis besök imorron.
Har lovat Älva att få ta med sej en kompis imorron om det funkar, är ju inte alla dar det funkar att ta med nån.
Idag fick 2 kompisar (tvillingar) följa och kul hade dom.
Skönt att det verkar gå så bra med Elvina också. Hon verkar få vara med på ett hörn ;-)
 
Såklart åkte sminket fram under eftermiddagen. Elvina tycker också det är ganska kul ;-)
 
Igår provade jag att torka Banan. gick väl sådär..det var inte så lätt som jag trodde.
Eftersom "torkad" banan i affären oftast är friterad så är den kanske inte så hälsosam.
Så jag tänkte göra ett försök. Första plåten brände jag ;-)
Sen andra var jag mer försiktig med. Dom blev liiite sega.
Sen smälte jag mörk choklad och doppade banan bitarn i.
Sen in i kylskåpet.
Det blev Suuuuuper gott...
 
Så det måste jag göra igen ;-)
"Lördags godis"
 
Nä jag är suuuper trött....det blir att borsta tänderna och sen lägga sej.
Trött i hela kroppen. Och torr i ögonen efter linserna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - 22år & vill bli mamma

så gött :D

2013-03-19 @ 19:02:52
URL: http://eluus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0