Fredag men inte riktigt helg för mej

Är min natt helg så det blir inte riktig helg . 
Sitter med Tabben och grymt ovant känns det.  Det flyter inte riktigt lika bra när man skriver här....men har inget annat val. skärmen till det stationära verkar ge upp helt. Nog dax att köpa en ny...inte den bästa tajmingen (finns det nån sån?) men vi har trots allt haft den i 6 el 7 år så den har funkat bra.      Är inne på min andra "utmaningsvecka" av plankan.  Gjorde en ändring....orkade inte hålla koll på vilka dar jag skulle köra 5 resp. 4  min så jag kör på 5 genom hela veckan. detta innebär att det blir lite mer än 30 min/vecka...men skit samma...hihi. Sen har jag duktigt nog kört PW på motionsbandet nu sön t.o.m idag. sen före det några dar också.           Känns riktigt bra. nu ska jag bara prova att ändra kosten lite..kanske man blir piggare. har mina misstankar......ooops....dåliga laster. ;-) nästa vecka blir en tung vecka..får se om man orkar med några pw eller om det bara blir plankan.                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0