Effektiv dag

Gud va effektiv jag varit idag. *Klapp på axeln*
Skrev igår en liten komihåg lapp på jobbet vad jag skulle göra när jag kom hem.
(med mitt minne så glömmer jag annars hälften) ;-)
Iallafall har jag bockat av alla punkter.
Rensat saker från sovrummet och burit ut till gäststugan/förrådet.
Mer ska ut.
Rensat under trappen och burit ut till förrådet.
Rensat/städat kökssoffan.
Badat Oden.
Kollat upp lite ang flyget. T.ex hur mycket väskan får väga.
har nämligen en stoor som jag tänkte jag och Adde ska dela på.
Blir väl mest "lätta" kläder när man ska åka dit det är lite varmare ;-)
 
 
Idag var första dagen på Dagis för Elvina sedan Före jul.
Fick höra att hon var väldigt peppad och glad i morse. Skönt.
Aldrig kul att lämna när dom ser lite lessna ut.
Men såklart hon har saknat stället och kompisarna.
Blir ju lite segt i längden att bara gå hemma.
Vi har ju heller inte kunnat hälsa på nån eftersom jag varit så krasslig.
Men nu ska vi hålla osss friska...*peppar peppar*
Måste fråga lite om magsjukan när jag hämtar Elvina senare.
Huvva...hoppas vi slipper.
 
Nä nu ska jag plocka upp Oden ur badet och ge han lite mat. sen börja förbereda mej för att hämta sessorna.
 
ÄNTLIGEN blommar den!
Känns som en evighet sen pinnern började dyka upp.
Hoppas dom håller sej länge nu.
Tyvärr har jag inte lyckats hålla "blommorna" vid liv lika länge som dom på blomsteraffärerna lyckas med. :-/
Undrar vad deras hemlighet är?
Ger blommorna extra näring för att dom SKA blomma länge men lyckas endå inte :-/
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh vad härligt!
Ni åker när vi kommer hem! :)

Ja detta menshelvete! Jag käkar ju inte P-piller så jag får snällt ringa till doktorn som får skriva ut såna dära skjuta-upp-mensen-piller! :)

Svar: Åh ni åker före oss..fusk! Men då har jag mitt roliga kvar ;-) hur länge blir ni borta? det har du nog skrivit men missat. Ja usch denna mens...den är verkligen jobbig!
The Black Widow

2013-01-17 @ 09:53:45
URL: http://jennieohlund.blogg.se
Postat av: Tommy.B / Marsipangrisen / Småbarns-pappan

Tjena Spikie! Har saknat att följa dig men har ledsnat på att blogga! Försökte hitta dig på Facebook men misslyckades så du kan väll lägga till mig om du vill Tommy Björkroth!

Svar: Hej!Kul att höra av dej!
Du kollade efter dej på fejjan..men lättare sagt än gjort. vet inte vad du har för profilbild. :-/ sök på mitt namn...har denna bild som prfil bild på fejjan så jag är lätt att hitta ;-) http://spikie66.babyblogg.se/202215/SPARA/
The Black Widow

2013-01-17 @ 12:04:52
Postat av: Tommy.B / Marsipangrisen / Småbarns-pappan

Har försökt hitta dig men misslyckats, hoppas att vi stöter på varandra! Jag heter " Tommy Björkroth " där och har en skäggig sidobild! Du heter väll kristina eller minns jag fel, hehe!

Svar: Tror jag hittat dej. Lagt en vänner förfrågan. :-)
The Black Widow

2013-01-17 @ 19:53:43
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åhå :) Jag är mer för mildare, eller snarare bara originalet. Har inte riktigt fastnat för starkare kaffe ännu. Kör massor med mjölk i mitt så ;)

Dock är man ju riktigt sugen på en dolce gusto, älskar ju dessa smaksatta, typ chai latte m.m

Okej, vi kör perkulator här hemma :) Har dock en kokare också som aldrig används.

2013-01-28 @ 12:47:49
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0