2 pass kvar

Snaaart snart åker vi!
Sjukt när man tänker på det att om en vecka är vi där.
Måste som ska packas och fixas innan.
Måste ju meddela att Elvina blir ledig hela nästa vecka åxå ;-)
Känns som hon aldrig är på dagis, hihi...har ju varit endel sjukdommar efter jul/nyår dessutom är hon ju alltid ledig en hel vecka med mej när jag är ledig.
MEN man ska väl se det som positivt att hon slipper vara där lååånga dar och jag faktiskt får umgås med henne.
Tycker det är mysigt när det bara är jag och hon vissa dar.
MEN mest ser jag framemot SPORT LOVET.
Då ska vi absolut planera in en massa saker.
Skönt att slippa ha skoltiderna att passa in. 
Kan känna mej lite begränsad när jag och Elvina är hemma.
Man hinner inte så långt dom dar Älva är i skolan. 
 
Förra veckan hann Älva ha med en till kompis hem.
Ett tag var det 4 barn som ville följa med oss hem när jag kom vid 13:10
Men efter lite ringande runt till föräldrar slutade det med att "bara" Kompisen Linn följde.
Oj så kul! Hennes mamma hade lite svårt att få med henne sen när hon kom.
Så nog blir det fler gånger hon följer. :-)
Kul kul! Känner jag blir så glad och varm i kroppen när Älva har många kompisar och verkligen trivs i skolan.
 
Lördagen spenderades ute.
Jag skottade lite snö
(NU får det vara nog med snö!)
Först åkte jag med Elvina på mattan, MINST 20 vändor....sen kom Älva och tog över ;-)
Kul var det iallafall.

Söndagen spenderades inne. Var lite kallare ute.
Eftersom vi fortfarande hade pepparkaks deg kvar bakade sessorna upp den.
Köpte den före jul men med alla förkylningar så har vi inte haft ork eller lust att baka...
Så det var passande att ta fram lite bakgrejor :-)
 
 
Sen fick dom dekorera pepparkakorna åxå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0