Nya projekt.....

Oj va det kliade i "Tränings musklerna" idag.
har inte orkat göra nåt alls nu sen jag blev sjuk i söndags.
Men nu kände jag mej tillräckligt frisk så jag tog en promenad efter att jag lämnat Älva på skolan.
5,5 km blev det...dock kom det en skur mitt i allt men har man bara bra kläder fixar det sej alltid ;-)
Otroligt skönt va det iallafall :-)
Hämtade ut mitt paket från Konsum.
Ett Nytt Babell fat!
Tack Koziol i Tyskland :-D
 
Nu kliar det i mina "Virk Händer"
Känns som jag skulle kunna starta MILJONER projekt på en och samma gång ;-)
Hitta detta COOLA mönster på "Fejjan"
Ett måste att virka! Så jag kan PIMPA upp min Militär cykel
 
 
Blir dock inte i desssa färger än fast dom var GRYMT härliga!
Så blir det nog i enklare färger.
 
Men Har en sak som är liiite viktigare än att virka just nu.
Kusin Träffen som ska äga rum i juni närmar sej med stormsteg!
Och har inte hunnit skicka ut inbjudningarna ännu.
Men hade fastnat i att vi inte hade kontakt uppgifter till alla...men nu verkar det ha löst sej.
Så nu ska jag fixa inbjudningar till alla. :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0