Migrän är inget att leka med

Usch och fy....gick och la mej med lite huvudvärk igår på jobbet. Tog en Alvedon innan jag la mej.
Vaknade sen på morronen och huvudärken var kvar :-(
Tog en ny alvedon men trodde inte den skulle hjälpa. Och det gjorde den inte.
Fick KÄMPA i mej frukosten, skippade kaffet. Höll på att kräkas.
USCH! Hann surra lite med chefen på morronen.
Tror hon såg att jag inte mådde så bra.
Förhoppningsvis får jag ändra tiden lite på jobbet. Tror många gånger det beror på det, mina migrän anfall.
Får inte sova ordentligt.
(jag börjar nog bli gammal som inte kan ändra mina sovrutiner längre) ;-P
Kom hem, tog 2 Pronaxen istället och bäddade ner mej i sängen.
Skööönt va det!
Tror jag hann slumra en del och nu är migränen knappt märkbar men den finns där.
Men nog längtar man tills man får sova.
Tror jag ska unna mej nåt avsnitt av nån serie ikväll.
Kikar på Grey´s när jag tränar, så dom avsnitten får jag inte kika på annat än när jag tränar ;-)
Men ska kolla om det finns nåt nåt avsnitt av "Hart Of Dixie"
Annars blir det nog ett avsnitt av Arrow.
 
Älva fick med sej 2 kompisar idag hem från "Fritte".
Guuud så dom längtat!  Har nästan blivit en vana nu att nån ska följa med hem. ;-) men det gör inget...alla sköter sej så bra och leker så bra tillsammans. Elvina får åxå vara med :-)
Vi fick ju inte nåt riktigt påsklov i veckan men kunde ha varit sämre.
Har valt att hämta en timme tidigare så vi skulle få mer ledig tid under veckan.
Imorron är vi helt lediga :-)
Tror det blir en tripp ut.
Tror vi ska baka nån god efterrrätt imorron det är ju Freeedag;-)
Idag til middag blir det nåt HELT nytt.... spännande!
 
Nä nu ner och börja med maten. Snart blir nog kompisarna hämtade åxå :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Hehe jaa, det har du rätt i :P Och stora är dom.. så dom väger nog en hel del, haha!

2013-04-05 @ 12:31:09
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0