Trötter

Igår blev det en tidig kväll och skulle tippa på att det blir en tidig kväll ikväll åxå.
Är grymt trött idag åxå.
Tror jag inte hinner slappna av nåt på dagen så när jag väl kommer hem släpper allt och jag blir super trött.
Men det skadar ju inte att gå isäng "pensionärs tidigt" bara att fritiden blir mindre ;-P
 
Idag var vi på stan nästan hela dagen.
Var inne i nya Åhlens.
Gud va stort det va!
Tror jag måste gå dit själv och kika runt lite.
Man hinner knappastkika ordentligt när man jobbar ;-)
Hitta en suuuper söt klänning med Barbapappa på..
hade blivit super söt på Elvina.
Dock hitta jag den inte på deras sida så jag kan inte lägga upp bild.
Denna var ju åxå ganska söt :-)
http://www.ahlens.se/barn/baby-50-86-cl/overdelar/a-velourklanning-id-57bd1853ca4b4875b748ee8abc83ba43.html
Jag kunde inte låna bilden så jag länkar...
 
Och denna fiiiina bänk!
http://www.ahlens.se/inredning/hall-smamobler/smamobler/bank-id-e2a512dfc99e47749305ff273acacc91.html
Den hade jag gärna tagit.....hihi om man hade haft råd...OCH nånstans att ha den ;-)
Denna var bara så sööööt:
http://www.ahlens.se/inredning/hall-smamobler/smamobler/fatolj-hedda-cerise.html
 
Torsdag är jag ju ledig så det blir nog en tur dit för att kika runt lite.
 
Just nu drömmer jag om en ny vagn......
Gillar verkligen vår vagn...super nöjd.
Det är en TEUTONIA Spirit S3. Suuuper lätt körd. har fungerat toppen.... :-)
Men känns som den rasar sönder snart. :-(
Vette tusan hur jag ska klara mej OM den verkligen gör det?
Framhjulet har ju varit lite "snett" (i brist på bättre förklaring)
Har skruvat och fixat så nu verkar den vara stabil igen...
händer nästa grej!
Hyfter jag vagnen t.ex upp för vår trapp till ytterdörren lossnar framhjulet!
Det bara poppar lös.
Känns ju lagomt tryggt.
Nä detta kommer inte alls att bli bra till vinter.
Dessutom är det ju ganska onödigt att lägga ner pengar på en ny. (beg. köper då INTE en sprillans ny)
Eftersom Elvina trots allt är 2 år....hon kommer ju inte sitta i vagn i all evighet.
Men jag kommer inte klara mej utan vagn. *suck*
Just nu skulle en sån här vara trevligt att ha.... ;-)
En sån cykel vagn man kan göra om till Jogging vagn :-)
Känns som VÄLDIGT smidigt att ha :-)
 
 
Nä nu ska jag drömma vidare. Ta mej en macka eller nåt sen tror jag att jag stupar isäng snart som den tråkiga "Pensionären" jag är ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0