Men ÅH!

 
 
 
Jobbade idag så vi var en sväng på stan.
SJÄLVKLART blev en en tur i några affärer.
VARFÖR hitta man alltid nåt man skulle vilja shoppa!?!?
Såklart inte till mej själv utan till sessorna.
I detta fall var det Älva jag hitta kläder till. ;-)
Söta kläder på Kapp Ahl som skulle bli sååå fina på Älva



Såg dessutom en tjej på Älva skola som hade super coola Leggings!
Har funderar sen dess på vart man skulle kunna köpa sånna.
Googlade alldeles nyss och tror jag hitta dom!
Dom åxå på Kapp Ahl.
Tror det blir en tur dit nästa vecka ;-P
Förra veckan tog dom även kort på Älva skola.
Nyss loggade jag in på "kungsfoto" och fick se alla kort. Även beställa mitt paket.
Antingen ta hela paketet eller designa ett eget.
Snabb, smidigt och super enkelt!
Vi brukar alltid vara tvungna att efter beställa 2 extra kort (storl 13x18)
Så att alla mor och far föräldrar ska få varsitt.
(både mina och Addes föräldrar är skiljda, så det blir 4 kort som ska ges bort)
Nu kunde jag beställa dom kort jag ville ha direkt.
Toppen!
 
Nä slita sej härifrån, ta en dusch sen krypa isäng tror jag.
Är såå trött på kvällarna när jag jobbar dagpassen. tur man bara jobbar 5 dagpass i rad på en 4 veckors period, Annars jobba jag mest nätter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0