jaha...då var helgen slut

Och vad hann man med denna gång? Ingenting känns det som vanligt.
Veckan som kommer bli en tung vecka. Inleds med 3 dag pass sen resten natt.
Blir trött i kropp och sinne bara jag tänker på det.
Vet inte om det är huvudet som blir så trött eller ...men efter att jag jobbat dagpass är jag helt slut i kroppen.
Är lixom helt nollställd. Orkar inte med nåt alls sen på kvällen.
Men sen hinner man inte så mycket när man slutar 16:00.
Hämtar på skolan och dagis efter det så man kanske OM man har tur får sitta vid bordet och äta mat vid 17:00. Sen så pang bom är klockan 19:00 och det är tandborstning och nattning.
Vart tog kvällen vägen?

På Torsdag är jag ledig hela dagen..eller iallafall till 18:00 då jag jobbar natt. 
Får se vad man hittar på för intressant att göra.
Känns som egentligen har man HUR mycket som helst man skulle hinna göra men jag är så less på allt som har med renovering och bygg städ att göra.
Men på Torsdag tror jag att det blir en tur till Colorama....
Tapeten som blir Fondvägg måste beställas så det kanske man skulle åxå och göra. :-)
Guuud va den är efterlängtad!
Jag blev lixom kär i den när jag väl såg den.
Egentligen var jag där för att kika på en annan men av en händelse råkade jag bläddra i pärmen och såg denna underbara tapet.
 
Denna hade jag tänkt på först. Vill ha nåt "rått",
lite rustikt eftersom jag även använder gäststugan som tattoo ställe ;-)
Är en MIDBEC (Elements) tapet.
 

MEN så såg jag denna...samma stuk men UNDERBART fin.
 
 
Känns mer "Tatuering" över den....
Och eftersom jag funderade om och valde en annan fondvägg så innebar det att denna tapet kommer att kosta oss under tusenlappen! :-)
Annars hade den blivit suuuper dyr!
Och då hade jag varit tvungen att välja en billigare tapet :-/
 
Har annars börjat funderar ganska mycket på Julklappar.
Känns som denna tid fram till Jul går sååå fort!
Måste ju erkänna att jag redan köpt några klappar ;-)
Annars funderar jag på att själv önska mej denna i julkapp....
 
Den är ju sååå underbart söt!
Sen tycker jag det hade varit skönt att ha en Radio och inte alltid tv:n surrandes i bakgrunden.
Nu är det ju inte så ofta som jag är själv hemma och när sessorna är hemma så är ju oftast tv:n igång.
Men när jag är själv hemma hade det varit mysigt med en radio i köket.
Synd bara att man egentligen inte har nån bra plats för den :-/
 
Nä nu tror jag att jag ska mysa ner mej och kika på andra halvan av The Avengers....som jag fortfarande INTE sett! Känns som jag har blivit en expert på att inte se klart filmer ;-)
Igår såg jag faktiskt Sherlock Holmes. HELA filmen! Woho! Fast jag var grymt trött i slutet ;-)
 
 
Tummen upp för den :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0