Irriterande!

Har bilder på mobilen jag tänkte ladda upp här men tycker att "mobil versionen" på blogg.se inte alls funkar så jag tänkte ta fram bilderna via "Drop Box" det förs över automatiskt till datorn.
men irriterande nog så gör det inte alltid det! MORR!
Så dom bilderna jag vill ladda upp finns såklart inte på datorn!
 
På Måndag måste jag ta tag i lite träning.
Haft värsta "sommarlovet"
Har totalt ignorerat min träningsblogg åxå ;-)
Men nästa vecka är jag ledig hela veckan och Älva ska vara i skolan 8:20-13:10 så jag planerar att börja med en barnvagsn promenad med Elvina när vi lämnat Älva.
Sen arbeta mej igenom mitt lilla träningsprogram.
Måste ta tag i det nu.
Även lite andra förändringar.
T.ex "Godis stopp"
Iallafall till oktober. Skulle tippa att det blir en månad.
Mamma kommer nämligen en helg där och då fyller min storebror år och Maken fyller några dar efteråt så då brukar vi samlas, Äta tårta och annat gott ;-)
Så tänkte ta uppehåll på allt onyttigt tills dess.
Får väl värsta socker kicken då..ha ha
 
Nä nu ska jag borsta tänderna....mysa ner mej i sängen med lilla "Tabben" (Samsung Galaxy Tab)
Och dra fram "Plex" på den och se resten av "Dark Shadows"
Orkade ju inte se hela igår. jag var sååå trööött.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0