Fredags myyyyyys

Lite Fredagsmys har vi haft iallafall.
På sätt och vis sakna jag mina myskvällar som jag hade bara med Älva.
När Elvina var så liten att hon gick isäng tidigare.
Älva fick vara uppe så länge hon ville på Fredagarna.
Men nu skulle det nog inte funka. Då hade Elvina inte velat gå isäng.
Eftersom dom alltid går isäng samtidigt numera.
Sen tror jag inte Älva orkar sitta uppe lika länge eftersom hon har skola hela veckorna.
Men det var mysigt att sitta och mysa i soffan med Älva. Det var så lugnt och stilla.
Nu går det inte mysa på samma sätt, Elvina sitter inte stilla ;-)
Men det blir bättre sen när hon blir äldre.
 
Ikväll kom min bror förbi en snabbis.
Visade bilen han köpt.
Han hade även varit förbi och köpt 2 saker till oss som inte fanns här i stan utan bara i stan där han bor.
Det ena var denna:
 
 
Den fanns inte på vår Elgiganten butik.
Testade den ordentligen och joooo nog var det ganska najs, ;-)
Efter ca 10 min var inte John Blund långt borta ;-P
Nästan så jag inte skulle tacka nej till en sån helsits man har i stolen......oooooooo.
 
Provade åxå min NYA kudde inatt. En sån formad sak.
Nog va det vääldigt ovant. Tror jag vaknade fler gånger under natten är vanligt.
Men jag tror faktiskt jag känner mej mindre stel i nacken och axlar idag :-)
Så jag ska fortsätta ha den så får vi se vad jag lämnar för slutgiltigt omdömme ;-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0