Fin besök :-)

Idag fick vi fin besök av Erika, Freja och Tyra.
Alltid lika kul att ses.
Mycket surr och såklart lite fika på det ;-)
(blev bara en Ballerina kladdkaka och en bit rulltårta)
Men har faktiskt ingen större ångest över att jag fikade lite idag på FÖRSTA dagen då jag slutat med godis och drar ner på onyttigheterna och börjat träna.
Jag började faktiskt dagen med att promenera till skolan för att lämna Älva.
Sen tog jag en vagns promenad.
Blev kanske kortare än jag tänkt men 3,5 km är bättre än inget. :-)
Sen hem och gjorde lite tränings övningar.  (plankan bl.a)
Även där tog jag det lite försiktigt.
Vill inte vakna med träningsvärk som heter duga bara för att man är otränad.
Tog även vikt och mått så jag vet var jag börjar.
 
Sen dagen fortsatt med ett stopp för att köpa mer färg till panelen.
Dock började det regna runt 16:00 så det blev inget målande idag.
Blev även en sväng på Coop.
Lite handling, frukt mm....lite nyttiga saker ;-)
Köpte Kesella hallon för att prova. gillar inte den naturella.
Och måste säga att jag blev glatt överraskad.
Den var god.. frågan är bara om den är sämre än den naturella?
Ja ja orkar inte bry mej ;-)
Så imorron blir det samma, startar med promenad efter att vi lämnat Älva.
Ser faktiskt framemot det :-)
 
Igår kväll på började jag en film..igen..ha ha
Blev trött halvvägs så jag valde att stänga av INNAN jag somna ;-)
Så blir väl fortsättningen ikväll.
Diggar MARVEL.
Ska jag välja är nog Iron Man coolast.
hade sagt HELLBOY...MEN han är visst inte Marvel.
Annars är ju X-Men bra filmer.
Wolverine är definitivt favvisen där ;-)
 
 
Nä ner och kanske ta en smörgås eller nåt enkelt?
Magen knorrar lite och bäst att hålla igång förbränningen med att äta nåt på kvällen åxå.
Vad jag lärt mej så ska man äta nåt på kvällen åxå, nån mellis.
Så det tänker jag göra. Inte gå och lägga sej hungrig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0