Egen tid

Hem kommen efter cykel turen från Jobbet.
Skönt med lite morron motion. På så sätt längtar jag inte efter vintern, gillar att cykla till och från jobbet.
 
Förra veckan fick jag besök av min kusin. :-)
Mycket surr och endel spring i affärer.
Älva var på skolan som vanligt, vi hade Elvina med oss.
Så det blir ju endå tider att passa, mat att fixa i magen så dagarna gick snabbt.
Lite stressigt blev det ibland åxå.
Hann kika på lite second hand affärer. Dock inte så mycket fynd som jag hoppats på.
Men fick nys om dessa UNDERBARA kornischer (hur det nu stavas)
Och vann budgivningen på Facebook....
Oj vilken lycka!
Underbart fina!
Det är alltså Guld detaljer i blommorna.
 
 
 
Dock lite svårt att veta var jag egentligen ska ha dom. ;-)
Önskar att sommarstugan var klar så hade dom varit givna där...men det dröjer välminst 5? år tills dess...ja ja
Kunder bara inte låta bli. Dom var åxå så billiga. Fick dom för 150:-
Dom ser dessutom nästan oanvända ut.
 
Sen Måste jag bara visa dessa underbara porträtt gjorda av Älva.
Detta är alltså Älva
(när hon tappat sina framtänder)
 
 
Och hela familjen
Fr.v pappa, Älva, mamma och sen "lilla" Elvina.
 
 
Guuud va jag skratta! Kolla min sura mun! ;-P
Oj oj är det så hon ser mej? Eller kanske var jag extra sur den dagen? ;-)
Men gillar endå att hon målat sej själv lite extra när mej, som att jag var sur men hon älskar mej endå ;-)
 
Sen måste jag bara lägga upp denna bild...
Jag hade varit hos tandläkaren och lagat ett hål. Brukar ibland plocka ut mina piercingar och denna dag tog jag ett kort för jag kände knappt igen mej själv.
Sägs att jag har lääänge varit lik min farmor..och när jag ser detta kort ser jag faktiskt själv att det stämmer.
Så jag har bett min pappa att leta fram kort på farmor när hon var ung. :-)
 
 
Kan lugnt säga att jag INTE trivs utan mina smycken. Dom har suttit där sen 14år  (näsan)  resp 13år (läppen)
tillbaka, så dom är numera en del av mej.
 
 
Nä nu ska jag göra nån nytta innan riden runnit iväg och jag ska hämta "lillfis"
Fick även höra att det gått SUPER att lämna Elvina idag på morronen. :-)
Hon har visst haft en lite jobbig period eftersom det är nytt dagis, nytt folk men idag hade hon t.o.m kramat pappa och varit glad. Kanske det äntligen vänt nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0