ÄNTLIGEN

 
 
 
 
Äntligen är jag framme vid ljuset! hihi!Jo jag trivs på jobbet men såklart vill man hellre vara ledig och pyssla på hemma.
Vara med vänner och barnen.
Så nu är jag framme vid min lediga vecka.
Känns inte helt fel.
Och förhoppningsvis kommer min underabara vän och kusin på besök!
Oj va vi haft kul under alla år.
(hon är 2 år äldre men vi har så länge jag kan minnas varit super bra kompisar)
Synd bara vi inte bor i samma stad.
Vi planerar att gå på div affärer.
Gärna secondhand. ;-)
Så jag återkomme rpå den fronten om vi hittar några fynd...hihi.
 
Idag "Adopterade" jag en IKEA lampa...en till.
Köpte ju en i början av sommaren på Loppis för 20:-
En Blå.
Blev nog lite kär i dessa lampor. Älskar formen.
Så nu har jag shoppat en till blå. Dock inte samma nyans.
Har även en röd på G ;-)
Den röda ska få stå i sessornas fönster.


Imorron blir det en tur för att köpa mer röd färg.
Går åt som tusan ute på panelen.
Men men måste bli klara innan det blir kallt.
Sen tror jag att jag ska springa in snabbt på Kapp Ahl och kolla efter serie leggings jag va ute efter.
Troligtvis finns dom inte där längre men måste kolla.
Man kan ha tur ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är 174 cm lång, så liite längre är jag :)
Vägde 60,5 vid inskrivningen och det var i vecka 9. Men innan jag blev gravid vägde jag nog runt 57-58, en vikt som också funkar. Det är så jag vill väga och jag tycker varken att det är extremt eller för lite. Min trivselvikt helt enkelt =)
Och så slipper ja köpa mig en helt ny garderob =)

Tack för dina fina ord! Kram!!

2012-09-09 @ 21:14:56
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0