Ögon shopping

Åh va jag skulle vilja ha mej ett par nya kilklacksskor.
Inte för att jag ogillar dom jag har..MEN tyvärr nötte jag ner klacken kanske mycket förra vintern.
Mina "gamla"
 
 
Sen skulle jag gääärna vilja ha ett par fodrade.
Men guuud så svårt det verkar vara att hitta!
Ska det verklign vara så OMÖJLIGT att hitta ett par fodrade snycka kilklackade skor!?!?!?
Så dessa (typ) på skokanonen och blev KÄR!

Synd bara att dom inte verkar vara fodrade...*suck*
 
Dessa hade jag åxå tagit
Hittade dessa 2 på Ellos hemsida..men det är typ samma eller liknande så fanns på skokanonen.
 
Sen dessa 2 var åxå sååå söta! ;-)
Kanske inte rätt årstid ;-)
 
Sen "Ögon shoppade" jag lite nya sängkläder åxå..hihi...
suuuper fint
Åhhhhh va jag blir shoooping sugen!
Man kanske skulle tipsa Jultomten ;-)

 
Kikade på Tradera om jag skulle hitta några passande skor.....var ju trots allt där jag shoppade sist...
Nja.....hitta dessa...SNYGGA men tyvärr inte fodrade.
Men tåls att fundera på.
 
 
Dessa är ju åxå grymt snygga men vill ju ha kilklack...
 
och dessa är ganska lika dom jag redan har...
 
Mina:
 
 
 
 
 
 
Har varit lite "Blogg torka" kan bero på att det inte funnits tid.
Jobbat nätter sen har det varit fullt upp på dagarna.
Har försökt att greja och fixa på förmiddagarna när jag vart solo.
Usch..gillar inte alls att kylan kommit och att det har hunnit lägga sej snö.
men ser ut som det blir + igen i veckan. Vore verkligen super eftersom vi fortfarande har studsmattan framme.
I veckan blir det knappast mycket energi här vid datorn heller...
Jobbar dagpassen ons t.o.m söndag.
SEN leeedig heela veckan! LÄNGTAR!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Israelsson

sjukt snygga skor du hittat! Men du hittade inga fodrade med kilklack på ELlos....va inne där häromdagen och tyckte jag såg fodrade....
Jag har beställt sånna där sportaktiga kilklacksskor med bara snörning från skokanonen ;-) Kommer vilken dag som helst! :-D

Sv: ja barn har så himla fina kommentarer ibland! Inte för att mina bröst vare sig är stora eller långa men det va så E upplevde dom!
Ja jag hittade sjalen på DOllarstore! Himmelens fin!

Svar: nix inga fodrade på Ellos. Åh skojja jag blir avis!
Ja jag ska vänta ut auktionen på tradera så får vi se....annars kanske man får ta en tripp till luleå..eller kanske in till stan ;-) har sett sånna där. dock tror jag dom är dyrare här än i luleå :-/

The Black Widow

2012-10-29 @ 21:51:00
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Marsipangrisen / Småbarns-pappan / Tommy.B

Gick och funderade på om jag skulle ge mig in i babyblogg-världen igen och var så klart tvungen att söka efter min favorit-kompis där men såg att du också gett upp så jag avvaktar nog ett år till eller så, hihi! Man saknar ju dig lite grann och att läsa om ditt liv! Såg att Lalin fortfarande var aktiv, att ni orkar, hihi! Ha det bäst!

Svar: ja jag blev less på sidan. speciellt där när jag trodde allt skulle försvinna. Så jag tänkte lika bra att starta upp och förnya sej. Klart jag sakna lite från Babybloggen, att man kunde ändra typsnittet bl.a när man skrivet....men känns endå skönt att ha en ny Blogg. Försöker att uppdatera när tid och speciellt ork finns.
Usch...blir så trött när jag jobbar. Men nu är jag leeedig en hel vecka. :-) dock har man ganska mycket man ska hinna med ;-)
Kramar till er alla!
The Black Widow

2012-11-03 @ 21:32:09
Postat av: Lisa Israelsson

Sv: Åh så snygga! Grattis till dina nya skor!!! :-D

2012-11-06 @ 21:19:47
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0