Imorron blir det en "vilodag"

Eller..nja...typ
Körde till tippen idag åxå så nu är ALL Isolering borta!
Iallafall den som inte ska användas.
SKÖNT!
Imorron blir det att ta en vila från tippen.
Dom som arbetar där måste tycka jag e lite knäpp ;-)
Köra till tippen 3 dar i rad 2ggr vardera dag..hihi
Ja ja då får dom tycka det men lite mindre skräp är det iallafall hemma hos oss.
Idag var det liite kämpigt att åka dit.
Elvina var inte på nåt toppen humör och var ganska trött.
Så hon hann somna en snabbis strax innan vi var hemma före lunch.
Men jag fick liv i henne och mutade med en chokladbit ;-)
Så hon var nog gode trött ikväll.
Imorron blir det en tripp till Byggmax för att kika på golv.
Måste bestämma oss för ett golv till gäststugan.
Hade tänkt får det lagt så fort som det går.
 
Idag när jag skulle gå till skolan och hämta Älva såg jag detta.
Kunde inte låta bli att fota.
Hihi....
 
 
Det grävs massvis runt omkring oss, det är för fjärrvärme och fiber.
Några arbetare hade visst haft lite kul på arbetstid ;-P
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Israelsson

Sv: Ja visst är dom så himla snygga! Men jag har sett fodrade men nu kom jag inte ihåg vart....Ellos, kanske! Kolla hos dom! :-)

Svar: Åh det ska jag ta och kolla upp!
The Black Widow

2012-10-22 @ 22:08:03
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0