Fredags mys

Jag som inte hade tänkt äta nåt godis föll för frestelsen. :-s
Har jag noll självbehärskning?
ja ja  "shit happends" ;-P
Nästa vecka blir det hur som helst hårda tag.
Planen är att hinna med den vanliga promenaden när Älva lämnas på skolan.
Hoppas bara vagnen håller ett tag till!
Usch..hatar verkligen detta med att vagnen rasar sönder.
Och nu känns det som jag inte alls vet vad jag ska göra!
Går det att laga??
Usch va jag ältar..men detta gör mej så frustrerad!
Kikar på vagnar som är till salu titt som tätt....hittar många fina till ett vettigt pris....MEN
Fy va jag är kräsen....jag trivs ju så bra med min.
Fick jag bestämma hade jag tagit en likadan men det är ju ingen som säljer en sån till en vettig peng.
För jag menar bästa är ju OM det är en likadan...för OM...ja OM man ev skulle ha en till bebis så hade det varit toppen om Adaptern och ståbrädan funkade till den. Så det måste ju vara samma märke.
Men annars kulle jag gärna kunna prova denna Teutonia:
Teutonia Ligg & Sittdel
Vill ju sååå gärna ha sväng bara hjul.
Känns som har man en gång haft det vill man inte ha nåt annat.
Sen hitta jag denna på en säljs sida i stan...
Verkar jätte fin och bra pris...
MEN det är ju en Emmaljunga.
Så totalt fel Märke
 
Men iallafall sväng bara hjul.
 
*SUCK*
 
 
Till nåt lite roligare.
Fick SMS idag att tapeten jag beställde i tisdags finns på Colorama nu :-)
Woho!
Så kanske blir det till att sätta upp den i helgen.
Undrar bara vem som ska ta på sej det uppdraget?
Har själv aldrig satt upp en tapet så jag hoppas jag slipper ;-)
Adde har heller inte satt upp nån tapet så kanske måste anlita min pappa igen ;-)
 
Idag fick Elvina vara på dagis sin FÖRSTA heldag utan att sova nåt.
Insåg ganska snabbt att detta inte funkar.
Igår körde hon med samma jobbiga metod...vaken till 21:00.
*suck*
Så klart man under dagen tänkt på Elvina..om hon var vaken eller stupat ;-)
Så när jag kom och hämta henne så sa fröken att Elvina varit vaken hela dagen och att det gått jätte bra.
SKÖNT!
Verkligen toppen!
Då kör vi på det och hoppas det kommer att funka.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Vi har en sån Teutonia som vi ska sälja annars ;-)

2012-10-11 @ 20:40:10
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0