Huvudvärk

Vet inte riktigt vad som är värst...att ha en HEMSK migrän så man knappt kan röra sej...eller ha gnagande huvudvärk i 24 tim.....*suck*
Det hela startade med att jag fick sova endast ca 5 tim på jobbet natten till Onsdag.
Sen i tron att jag skulle fixa det så hade jag Elvina hemma hos mej.
Mycket korkat... Hade jag haft vett hade jag åkt och lämnat ElvinaDagis som det var tänkt.
Så ingen vila under dagen blev det för mej.
Sen sov jag super dåligt förra natten på jobbet. Vaknade ofta och kikade på klocka.
Så jag hoppas det blir en natt med BRA sömn nu.
Får iallafall sova i MIN säng ;-)
 
Ikväll förbereder jag en kaka..spännande eftersom jag aldrig testat den.
Fick receptet av en kompis.
Förbereder den ikväll eftersom det känns som det blir stressigt att göra den imorron innan jag får besök :-)
Ska vara en burk kondenserad mjölk i kakan och denna ska koka lätt i en gryta med vatten i 3-4 tim!
 
 
Säääkert grymt onyttig kaka men ser så snuskigt god ut!
Och vem säger att man måste äta MÅNGA kakor, Duger gott och väl med 1 kanske 2 till kaffet ;-P
Är annars grymt sugen på att ta en tur till Rusta imorron före Lunch.
Skulle vilja kika efter garn, Hade tänkt virka en "Timmy Lamm" figur till Elvina i julklapp.
Och då är det väl bäst att börja på den snart ;-P
Sen skulle jag behövt åka till ÖoB för att byta kolsyre patronen.
Skulle vara gott med nåt att dricka till Fredagsmyset.
Vad det nu blir för mys...tror själv jag bara kör med popcorn.
Länge sen sist.
 
Ögon shoppingen av skor gjorde som så att jag har lagt ut en annons på mina fina skor, :-(
 
Hoppas nån nappar. Vill inte egentligen sälja dom men använder dom ju aldrig.
Är ju bättre att skaffa ett par skor man använder.
Och vill ju varkligen ha ett par med kilklack..
Vill sååå mycket ha dessa att jag budade på Tradera och VANN!
Nu väntar jag bara på leverans!
PÅ VÄG TILL MEJ:
 
Var inne på en skoaffär och provade och klämde....guuuud så fina!
Och sköna att gå i!
Kommer bli sååå najs!!
 
 
I helgen planerar jag åxå på att fixa julkorten...
Måste fota lite och knåpa ihop så man kan framkalla.
Kanske göra en lista åxå till vilka man ska skicka till. :-)
 
Nä snart gå ner och fixa kakan....
Snart har burken kokat i 3 tim
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Israelsson

Hur går det, har du fått skorna än?! :-)

Sv: 1 gång i månaden typ! När jag använder det varje dag så brukar jag smörja det var 14:e dag

Svar: Nix inga skor. :-/ Fick mail i Tisdags att hela familjen hade maginfluensa. :-/ tänkte vänta till måndag med att maila igen. förstår om dom inte haft tid att skicka skorna om alla varit sjuka.
jag har smörjt mitt band nu...men jag tyckte det var svårt att ta sej mellan bandet och "golvet" eller va man nu ska kalla det....bandet satt så pass snävt att man inte kunde lyfta upp bandet allt för mycket.
The Black Widow

2012-11-17 @ 14:27:12
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa Israelsson

Okej ja då förstår jag att du inte fått dom än! Jo det är trångt men det ska det va. Spray bara lite på kanten just under bandet på varje sida för sen startar du ju bandet och kör det i några minuter så fördelar sig silikonsprayen under hela bandet! :-)

Svar: aha...det var typ det jag gjorde ;-) och gick en stund på det efteråt... Tänkte dra igång lite turer på bandet till veckan. Perfekt när jag jobbat natt att komma hem och svettas lite till nån kul serie på tv ;-) dessutom börjar det vara så jäkla halkigt ute så jag stannar hellre inne.
The Black Widow

2012-11-17 @ 21:02:23
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0