"Baciluskan"

Du är inte välkommen här....
Hostan har kommit för att stanna.
Älva fick prova att vara på skolan under onsdagen eftersom jag skulle jobba kort dag.
Men när jag hämtade henne frågade jag hur dagen gått..om hon endå kanske inte kände att det var förtidigt att gå tillbaka till skolan.
(hon har varit hemma måndag och tisdag pga av att hon hade feber under helgen)
"Jooo"     fick jag som svar. Så Älva och Elvina fick båda vara hemme med Pappa idag.
Jag ringde chefen i morse och sa att jag tar ut VAB imorron.
Kul att få höra att man är en bra anställd som ringer så pass mycket iförväg! :-D
Jo jag vet ju själv hur det är...jag är nog lite kontroll freak.
vill veta saker i föväg.
Jag är en planerings människa ;-)
Men iallafall vet jag att jag ska ta ut VAB imorron så såklart är det lika bra jag ringer dagen innan :-)
Min näsa har levt sitt egna liv heeel dagen....
Nyst och snorat, varit täppt i näsan....Förkylning?
Nääää tycker inte mina förkylningar brukar börja så....
MEN nu efter middagen så känns mina bihålor inte alls bra...
BAJS.......tror det är en förkylning...
Tog mej lite Kan Jang innan får iallafall hoppas det stannar upp allt.
Jobbar Lördag (dag pass) sen bytte jag sön dag mot natten eftersom Adde och bandet spelar på lördag kväll.
SEN leeeeedig vecka! Najs!
 
Nä nu hör jag dom små andas tungt.... Har gett Älva både Bisolvon och Molipect så jag hoppas hon får sova.
Jag ska bädda ner mej i sängen och lyxa till det med en massa avsnitt av Solsida ;-)
Jag missade ju alldeles för många avsnitt av denna underbara serie när första säsongen gick så jag halkade efter totalt. Så jag insåg att lika bra att börja se den från början.
Sagt och gjort. Igår såg jag 8 avsnitt ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0