Underbara dar

Vi har haft suuuper fint väder nu i 3 dar. Men imorron ser det dock ut som det kommer att regna.
Trist men annars hade jag nog behövt vattna jordgubbarna ;-)
Bygget i gäststugan fortsätter.
Idag har Gips kommit upp på väggarna! Gud vilken skillnad!
Igår stod jag nästan hela dagen och målade brädor som blir taket i gäststugan...hade ryggen mot solen och sen på kvällen såg jag min "fina" solbränna ;-)
Blev endel jag målat....
Sen målade jag balkarna inne i gäststugan. Hade sååå ont i händerna sen på kvällen.
 
Sen har jag börjat med det stora projektet "slipa och måla köksmöblerna"
ÄNTLIGEN.......men vilken tid allt tar.....
MEN Kommer att bli såååå najs när det är klart!
 
 
Idag tog jag och sessorna även en runda...
Hade lite vi skulle shoppa.
Blev en glass på vaägen åxå ;-)
Spackel inhandlades.
Frågade även lite mer om tapeten jag blev så kär i.....
Eftersom vi ändrat oss om vilken vägg som blir Fond vägg så kommer det inte alls att gå så många rullar.
Detta innebär att jag KAN ta tapetet jag vill ha! Woho! :-D
Den är såååå f*rbannat snygg!
 
Sen tog vi en tripp till "Elefanten" som Elvina säger ;-)
(Barnens Hus)
Kollade efter nåt kul att sätta i vattenslangen.
Hittade en slags "blomma" som sprutar vatten. Billigt och bra blev det. ;-)
 
Sen en Tur till Elgiganten....
Jag tror jag log heeeela vägen från jag steg ur bilen tills jag satte mej i bilen igen!
LYCKLIG!
Äntligen har jag köpt "kapsel kaffe maskinen" jag suktat efter såååååå länge!
DOLCE GUSTO
 
 
Nä nu ska jag gå ner och lacka 2 av kökstolarna....
Så man får lite gjort ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0