"Loppis Lördag"

Hade lovat Älva fått jag och hon skulle gå på Loppisen idag.
Utan lillasyster för vagn är INTE att rekomendera där!
Trångt och mycket folk!
Sagt och gjort..trotsade min huvudvärkoch begav oss dit.
(hade HEMSK migrän hela natten, fick nästa bort den på förmiddagen men har endå gått i en dvala hela dagen)
Blir alltid stressad av allt folk och eftersom Älva följde hade jag inte riktigt ro att kolla runt ordentligt.
Men hittade endå inte riktigt lika mycket intressant som förra sommaren.
Men lite "fynd" blev det.
Har sett dessa fina skyltar ofta men inte tagit tummer ur och köpt nån så det blev en idag :-)
 
 
Sen fanns det MASSVIS med leksaker....
Många barn som stod och sålde sina leksaker.
Hittade mycket Barbies och Pet shop grejor men detta fastnade Älva mest för.
En sjöljungfru och ett paket med badkar och tillbehör.
 
 
Eftersom Elvina fick stanna hemma så kunde hon inte bli helt lottlös.
Hittade en påse med några Pet shop djur.
 
 
Förutom skylten så hitta jag denna söta lampa.
IKEA
20:- skulle hon ha för den...
Inget att fundera på. Den är ju sååå söt!
 
 
Den blev sååå söt i fönstret :-)
Kommer nog att vara grymt fin sen när det blir mörkare ute.
På sätt och vis är hösten mysig när man får tända ljus och lampor och mysa.
 
 
Nä nu ska jag mysa ner mej i sängen med "Tabben" (Samsung Galaxy Tab)
i knät och kolla klart på filmen från igår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Teres

haha - du kan få komma och köpa 6 st till sånna söta lampor för 20kr/st ;-)

2012-07-22 @ 23:53:46
URL: http://www.myspysklader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0