Är det inte Fredag idag?

Vet inte hur jag lyckades...jag har Fredag idag ;-)
Egentligen har jag ingen koll på dagarna nu under semestern.
Speciellt nu när man är inne på näst sista veckan.
Har grymt med ÅNGEST!
Har inte alls lust att återgå till jobbet snart igen.
Då känns det ju som sommaren är slut....
Och det är jag INTE redo för..känns som vi knappt haft några dar med bra väder alls.
Ok lite bra har vi haft..men det har varit ganska utspritt..mestadels regn :-/
 
Idag har vi haft "Fin främmande"
Bjudit på kaka och kaffe från nya kaffe maskinen....
MUMS!
Prova den andra smaken jag köpte och GUD så gott det va!
Denna Blev snabbt en favorit. :-D
Gick oförväntat bra att bedömma mängden vatten i koppen.
Man måste bara stå vid kaffe maskinen medans koppen tillreds. ;-)
Annars kan det lätt bli förmycket vatten i koppen och bli liiite blaskigt. hihi.
 
(löööv min nya kaffe maskin! Kunde nog inte vara mer nöjd!)
 
Nu har sessorna somnat och jag ska gå ner och vara lite social.
Sessornas farfar och farbror kom ikväll.
Kul med lite besök :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0