ska jag orka?

Har verkligen varit full rulle nu dessa dar. Inte haft tid eller ens ork att uppdatera.
Men är det inte alltid fullt upp innan jul? ;-)
 
Skinkan är kokad och grilljerad.
Knäck fixat.
Har gjort en ny sak till julbordet....
Lax och rom tårta.
 
 
Mums..fick prova det i somras, min lillebror hade gjort den. Gott.
Kul att ha nåt nytt till julbordet.
Sen skippar vi "Jansons frestelse", brukar knappt bli uppäten endå så.
Jag gör en potatis gratäng istället. Ett helt nytt recept. :-)
 
Blev lite stressigt där sista dagarna innan jul.
Hade ju lite paket som skulle fixas.
Saker att göra klart.
Bl.a "Timmy Lamm" till Elvina.
 
 
Svårt att få han rättvis på bild.
Hans näsborrar syns inte riktigt ;-)
Oj va jag klurade på ögonen och näsborrarna.
Men så här när han är klar så är jag grymt nöjd!
Eftersom jag är perfektionist är jag aldrig nöjd ;-)
men tillräckligt nöjd.
Hoppas Elvina blir glad iallafall.
 
Hann även göra klart Elvinas Hello Kitty mössa.
Oj så sugen jag blev på en egen!
Jag var så tveksam under projektets gång att den skulle bli bra...men nu när den är klart är jag  super nöjd!
 
 
Idag har jag även till mitt INTE gillande klippt Älvas hår.... :-/
Åh jag som gilla att hon börjar har så lång hår.....
Men nä det ville hon visst inte ha längre. Hon har surrat om att klippa sej i 2 dar nu så vad gör man.
Klart hon är så pass stor att vill hon klippa sej så ska hon får det.
Sagt och gjort...nu är hon en aningens korthårigare.
Och hon blev suuuper nöjd. DET ar huvudsaken.
 
FÖRE:
 
 
EFTER:
 
 
 
Jag har också köpt mej en egen julklapp.... ;-)
Suktat efter den lääänge. Så jag slog till....
Från Clas Ohlsons 399:-
 
 
Underbart söt!
Suuper nöjd! Så nu står den i köket och sprider ljuv musik från "Bandit Rock" ;-P
 
 
Nä nu ska jag nog snart krypa ner i sängen och bara må gott.
Känner en förkylning ligga på G i kroppen... :-/
Hoppas verkligen det blir en mild sak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0