Julkorten fixade och beställda

Idag trotsade jag förkylningarna och tog tag i julkorts fotograferingen.
Som jag misstänkte blev det lagomt lätt....man kan ju tro att det ska bli enklare ju större dom blir men icke.
Tur man kan lägga in flera kort på julkorten ;-)
 
Litet smakprov:
 
 
 
Denna bild ÄLSKAR jag
Nästan så det är nåt jag skulle vilja ha som en tavla....
 
Iallafall båda ville ha pepparkaks klänningar och mycket söta blev dom ;-)
 
Blev inte många kort tagna så speciellt mycket hade man inte att välja på..men men tycker iallafall slut resultatet blev super fint. :-) 
Velade lite fram och tillbaka på hur MÅNGA man skulle beställa.
Vill inte sitta där i slut enden och ha förlite kort :-/
Så jag drog till med 40 st. Fick 10 st gratis (ja nästan iallafall)
Slutnotan hamnade på 368,60:- och det tycker jag är HELT ok med tanke på mängden kort, + att designen är fin, och man får dessutom kuvert till alla.
Så jo det tycker jag är ok pris. 
Skulle sääkert hitta dom billigare på en annan sida men jag ORKAR inte leta. 
 
Nä nu sk ajag mysa ner mej och kika på ett avsnitt av "Heart of Dixie"
Tycker det är en rolig serie.
har dessutom sett klart alla avsnitt av "Solsidan" som fanns ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Teres

Så söta de är!
Ja - haha - blir fler kort på vårt kort i år med ;-) En j-kla tur vi hann fota innan prickarna kom på Tindra!!
Vi kör på "riktiga vykort" via posten - så smidigt att skriva, har adresserna sparade och så trycker å skickar de direkt!

2012-12-08 @ 22:17:49
URL: http://www.myspysklader.se
Postat av: cia

kul att se att du fortf bloggar .. vet inte om du minns mig men jag har dig på min gamla blogg sockerkick som jag inte kommer in på längre :) kika gärna in sockerkickan.bloggspace.se

2012-12-16 @ 16:40:29
URL: http://sockerkick.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0