Ledig Vecka

Började med en lite stressig förmiddag.
Varför känns det alltid som man har TUSEN saker man ska hinna med när man väl är ledig?
Tyvärr kommer veckan att RUSA fram, hoppas dock jag känner att jag fått endel gjort när väl veckan är slut.
Hoppas man hinner med lite träning åxå.
Känner att det kliar lite i "musklerna"...dom längtar efter lite träning ;-)
Idag följde Älva med 2 klasskompisar hem.
Kändes väldigt konstigt att inte hämta Älva som vanligt....konstigt men även lite skönt ;-)
 
Nu har vi inte mycket snö kvar alls, så nu var det verkligen dax att börja planera för nya gympa skor till dom små.
Ser ut som att Elvina inte behöver nya alls. Hade turen att hälsa på en kompis idag som hade ett par fina Hello Kitty som hennes dotter vuxit ur. Det tackar vi för :-)
Älva har varit inne på Sneakers eftersom hon såg ett par fina Monster High som hon gillade.
MEN tyvärr fanns dom inte i hennes storlek. Var nån utförsäljning.
Så jag har kikat och kikat på Tradera. Hittade dessa:
Med smart dragkedja på insidan
 
Visade dem för Älva och dom gick hem!
Helt nya och kostar 158:-  (frakten inräknad i det)
Hur bra är inte det då :-)
Så jag hoppas dom funkar bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0