PW Imorron....

OM det nu inte STÖRT regnar!
Finns nog risk för det..ser ut att bli SKIT väder imorron.
*SUCK*
Bara för att jag är ledig.
Har dessutom gått med lite "gnagande" huvudvärk Måndag, Tisdag och Idag...
Knappast kul att jobba då.
Tror jag går och spänner mej, mest troligen axlar och nacke.
Värsta "spänninsen" ;-P
Hade tänkt ta en tur till Åhlens imorron, Kika lite mer ordentligt.
Sen skulle visst Rusta öppna...imorron? eller så enligt andra är det redan öppet?
ja ja ingen aning..hade varit kul att kika lite iallafall.
 
Fick ett paket från Tyskland idag åxå.
Addes kompis Kai hade skickat lite saker.
 
Elvina fick detta söta set.
Hon ÄLSKAR ju Timmy!
Tyvärr var det bara tallriken som var hel :-/
Muggen gick limma iallafall.
Djuptallriken var bortom räddning.
 
 
Men det var super gulligt :-)
 
 
Älva fick denna söta Pyamas.
 
 
 
Och posera lite ;-)
 
 
 
Älva fick Badlakan som hon ska inviga på Fredag när det är Bad på skolan :-)
 
 
 
Elvina fick Timmy Bäddset.
Oj vilken lycka!
Hon blev sååå glad!
 
 
Självklart skulle sängen bäddas i det. ;-)
 
 
Älva fick en Fleece filt som hon absolut skulle sova i ;-)
Ett under att hon själv ryms med alla andra saker som åxå ska vara i sängen ;-)
 
 
 
Och på tal om Bäddset..
Ganska komiskt
.
Jag satt vid datorn igår och av en händelse såg jag en länk jag sparat där det stod Timmy Bäddset.
Så jag gick in på den. Där var det ett bädd set jag tittat på tidigare men det var tillfälligt slut då.
Sen glömdes det bort.
Så igår såg jag att det fanns att köpa. Tänkte det blir perfekt till jul.
Så jag beställde det igår..hihi..
Som tur va är det inte samma motiv.
Detta beställde jag:
 
 
 
Nä snart tror jag åxå jag lägger mej.....
vem vet..kanske tänker Elvina göra som hon gjort dom senaste mornarna..vaknat mellan 5-5:30!
I morse kom hon 5:09 då var hon ingen favorit hos mej ;-)
 
Nä nu dusch...och sen tror jag att jag ska klippa mitt hår lite.
Känner att det börjar bli långt..dessutom är jag sugen på en förändring...får se om jag vågar ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0