Full ös medvetslös....

Nja inte riktigt....
Men har varit full rulle hela dagen.
Först skol lämning som vanligt.
Sen promenad.
Men numera pga av vagnen är det ingen roligt att gå med den. :-(
Jag nästan väntar på när den ska rasa ihop.
Kikade på den igår och Adde trodde sej kanske skulle kunna fixa den.
MEN om den endå blir fixade hur ska jag lita på att den håller? känns som att gå med en tickande bomb.
Sen ju mer och mer jag funderar på det så tror jag inte den kommer att gå köra i vinter när det är massor med snö.
Kommer att vara ÄNNU värre då..ska jag gå och spänna mej ännu mer och bara vänta på att den ska gå sönder.
Nä nu gav jag upp helt enkelt.
Kikade på Facebook där jag sett en annons på en fin vagn för ett tag sedan.
Och japp den fanns kvar. Såg ju super fin ut och kostade bara 500:-
En Brio sittvagn. En helt enkelt vagn. Och egentligen är det inte mer än det jag behöver till Elvina.
Hon ska ju inte sova i den.
Och i denna behöver jag nog inte oroa mej allt för mycket med snön i vinter.
Så sagt och gjort...åkte och köpte den.
 
 
Super fin...... och sååååå värt ynkla 500:-
Så imorron tar jag premiär turen. Måste bara sätta dit Älva och Elvinas reg skyltar ;-)
 
Iallafall efter promenaden fick jag ett infall och satte Elvina i Bilen och började sen proppa bilen full med sopsäckar.
Tog en tripp till Tippen.
2 vändor och ca 12 sopsäckar fick jag med mej iallafall :-)
Imorron blir det samma sak..promenad sen iväg med lite säckar.
Skönt att kunna göra nån nytta och verkligen se lite skräp försvinna.
Ja och sen efter att vi hämtat Älva så blev det frukt mellis och hämtning av vagn.
Så jo denna dag gick snabbt.
Nu ser jag framemot att små pluttar somnar och att jag får avnjuta en yoghurt.
.......och kanske en macka ;-)
 
Tyvärr så är Elvina lite bökig ikväll eftersom hon tyvärr hann somna i bilen när vi hämta vagnen.
Hon sov ca 15-20 min. *suck*
Men men....inget att göra åt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0